poniedziałek, 19 listopada 2012

Z archiwów: KOST czyli Kost Castle highline meeting

Pomimo, że w tym roku nie udało mi się pojechać na KOST z przyczyn ode mnie nie zależnych chciałam nakreślić atmosferę tego festiwalu wszystkim, którzy zastanawiają się nad wybraniem do tego miejsca. Zamku KOST jest prawdopodobnie jedynym zamkiem na świecie na którym regularnie są zawieszane highliny i dodatkowo odbywa się co roku festiwal.

(Fot.  Petra Lamačová)

Kwjet Oslaf i Ančee Kančee Kuchařová czyli sławna para utalentowanych czeskich highlinerów :)
(Fot.  Petra Lamačová)


Ja przechodząca 12 metrowy highline
(Fot. Andrew Fanning)

 (Fot.  Petra Lamačová)

Holger Ho na highline


Najmłodsza highlinerka na KOST'cie! Dziewczynka ma zaledwie 12 lat, a już kilka dobrych lat chodzi po slacku. Podjrzewam, że szybciej chodziła po slacku niż nauczyła się chodzić ;)

 Wstała! Strach pomyśleć co będzie wyczyniać jak będzie starsza...


Prawdziwa ozdoba festiwalu - księżniczka!
(Fot. Slackshop)

Najlepiej atmosferę tego miejsca odda dokument mojego dobrego znajomego Sebastiana Łukaszuka.

Video znajomego Lukasa Irmlera o KOST
Highline Kost Castle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz